.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبعات تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری بر سایر دستگاهها
تبعات تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری بر سایر دستگاهها

سخنگوی شورای روابط عمومی استانداری مازندران در گفتگو یی با بیان مطلب فوق افزود: این تصمیم غیرکارشناسانه در نگاه اول بیانگر ناآشنا بودن تصمیم گیران در وزارت کشور با نقش و جایگاه راهبردی روابط عمومی هاست.

عباس مهدوی افزود: یکی از دلایل توسعه نیافتگی روابط عمومی ها در کشور چنین تصمیماتی است که فارغ از هرگونه بررسی و تحلیل کارشناسانه انجام می گیرد.

وی افزود: روابط عمومی استانداری ها نقش هدایتگر و راهبردی در ارتقاء جایگاه روابط عمومی های سایر دستگاه ها در یک استان ایفا می کنند. چنین تصمیماتی موجب می شود تا شأن روابط عمومی در سایر دستگاه ها نیز نزد مدیران و افکار عمومی خدشه دار شود.

سخنگوی شورای روابط عمومی استان مازندران افزود: در یک استان همه مطالبات، فعالیت ها و تصمیم گیری ها معطوف به استانداری است که به نوعی نهاد ریاست جمهوری یک استان محسوب می شود. بنابراین ایجاد اداره کل روابط عمومی در استانداری ها برای ساماندهی پاسخگویی به مردم یک ضرورت اساسی محسوب می شود.

مهدوی اظهار داشت: جای بسی تأسف است که اتخاذکنندگان این تصمیم در وزارت کشور روابط عمومی را که در جهان امروز یک علم و هنر استراتژیک به شمار می رود همسو با فعالیت های دفاتر استانداران تصور می کنند.

سخنگوی شورای ورابط عمومی استان مازندران به جایگاه روابط عمومی ها در دولت های موفق دنیا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که در جهان امروز دولت ها تلاش می کنند با بهره مندی از روابط عمومی جریان ساز و هوشمند، مدیریت افکار عمومی را در اختیار گیرند، ما هنوز به قدرت این هنر مدیریتی قرن حاضر واقف نیستیم.

وی افزد: هیچ یک از رسانه ها و فعالان روابط عمومی در مازندران با این تصمیم و بخشنامه غیرکارشناسانه که جایگاه روابط عمومی استانداری را نزول بخشیده، موافق نیستند و بر این عقیده اند که چنین رویکردی، از سوی مدیرانی اتخاذ شده که کمترین شناختی از مدیریت روابط عمومی نداشته اند.

این فعال رسانه ای افزود:در شرایطی که رییس جمهور معتقد است رابطه‌ عاطفي با مردم پايه نظارت و حركت رو به جلواست و ايجاد اين امر هنر روابط عمومي هاست  ،چنین تصمیماتی موجب لطمه به اهداف روابط عمومی استانداری در ايجاد اعتماد ، طراحي براي مشاركت مردم ،طراحي ساز و كار نظارتي و پاسخگوئي مردم می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1391
بسيار كار خوبي كردند روابط عمومي بايد دست يك آدميكه روابط عمومي خوبي داشته باشد با تجربه باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.